zaterdag 26 april 2014

Yeahhhhhhhhhhhhhhh

Ja ben zeker trots op mezelf. Ik ben vanmorgen weer wezen rennen. Ditmaal Aflevering 14 gedaan. Het ging redelijk goed. Wel lastig de bergen op en af. Tja blijven werken aan me conditie. Zeker nu Lisa al gaat kijken voor onze volgende toch ;) Ehm Nepal of misschien toch Mount .... We zullen zien :) In ieder geval ik ben weer een stuk gerend in Tanzania!!!!

Zit in het restaurant met mijn tablet. En nu kwam er iemand van het hotel naar me toe, en die vertelde dat ik moet betalen. Ehm denk dat ik  mijn tablet maar niet meer mee neem. En het bij me mobiel houd. Dan valt het minder op :) hahaha.

7 opmerkingen:

  1. Basecamp mnt ... Yeah Lekker wandelen
    Lekker wezen hardlopen. Super goed van je. *trots*
    oh, dat is vervelend dat je ineens een ober aan je tafel hebt staan met "betalen voor wifi" Hoop dat het geen duur grapje was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3.000 shilling. voor een uur, en hij weet niet dat ik er langer zat, volgens mij, en dat ik wifi op mijn telefoon aan had :) hahaha Maar idd sukkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1.30 euro per uur?? jeetje. Goed dat hij niet snapt dat je met mobiel ook kunt surfen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja schijnbaar een dure verbinding, alhoewel die er vaak uit ligt! Denk dat ik de Mzungu prijs moest betalen hoor. Ook de laatste keer dat ik tabl mee nam, want op mobile kan die niet snel wat zeggen denk ik. Ik zat in Restaurant en schijnbaar is dat niet het zelfde, maar mag wel van hun wc gebruik maken :S. dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus eigenlijk moest je gewoon voor de wc betalen. Ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hadden ze moeten doen, kregen ze nog meer geld. Wel lullig als je dan van die ene restaurant gebruik maakt!

    BeantwoordenVerwijderen