dinsdag 8 april 2014

laatste dagen

De tijd komt nu steeds dichterbij. Gister nog wezen winkelen met mijn moeder voor kleding. Had nog wel het een en ander op mijn verlanglijstje staan. Wilde ook wel wat nieuws mee nemen op mijn reis. Aangezien in de handboek staat dat het leuk is als je uit gaat met je collega's wil ik er wel leuk uit zien :) hahaha We hebben een leuke lange rok gevonden en aantal leuke shirts. Twee linnenbroeken. En verder had ik nog aantal leuke kleding nog in de kast liggen. 
Gister en vandaag druk geweest met de kleding wassen en ophangen. En dan is dat stemmetje in mijn hoofd die zegt.... JE BEN VEELSTE LAAT BEGONNEN!!! ZUCHT... STRESS 

Vandaag de spullen verdeeld over twee dozen, waarvan de ene mijn koffer en de andere mijn grote rugtas moest voorstellen. Kan alleen echt gaan inpakken als mijn kleding droog zijn!!! Dus poging met inpakken moet nog even wachten. In ieder geval moet mijn tas donderdag helemaal ingepakt zijn... Want vrijdag vroeg vertrek ik!!! Dus kan nog even op adem komen en mijn computer naar een vriend brengen zodat die er naar kan kijken!!! Zat tijd voor trouwens, en hij staat er nog veilig ook. Nog even en mijn hele huis is leeg :) hihi 

Vandaag vriendin op bezoek geweest die nog wat Hollandse dingen had mee genomen! Gok dat dat niet in mijn tas past, dus de dropjes maar open gemaakt :) hihi Dus tijdens het schrijven van dit bericht ben ik aan de dropjes begonnen! Hartjes zijn inderdaad wel leuk om mee te nemen omdat er Nederlandse woordjes op staat.  Anne-Fleur goed bedacht. 
Rood/wit/blauwe koord zit al aan me tas!!! Als aandenken als ik daar ben! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten