maandag 14 april 2014

kort bericht

Een snel bericht vanuit het ziekenhuis waar ik ga werken.

Geen idee hoeveel tijd ik heb om dit bericht te sturen.
mijn begeleider praat nu in kantoor en ik mocht even op de pc. Dus ik dacht ik schrijf gelijk een stukje voor iedereen.

Ik heb een goede vlucht gehad. Duurde maar 8 uur en 10 minuten. de rest van mijn verhaal over de vlucht en mijn eerste dag komt latero p de blog. Die heb ik al in mijn mobile geschreven.

Mijn hele blog staat in het Swahili dus even wennen hoe het allemaal werkt :)

Ik verblijf in een leuk gezin. Ze zijn een week geleden verhuids, wat erg jammer is, want nu moet ik met de daladala (bus) naar het ziekenhuis, daarvoor kon ik gewoon 10 minuten lopen naar het ziekenhuis.  Ik heb in dat huis geen WIFI dus weinig tot geen contact als ik daar ben. Vandaag krijg ik een rondleiding in de omgeving, zo hopelijk leer ik de belangrijke plekjes kennen.

Ik weet wel waar ik wifi kan krijgen. Alleen ff wat te drinken bestellen en ik kan vanuit mijn Eigen tablet op wifi. Dat ligt bijna naast het ziekenhuis.

Ik kreeg vandaag te horen dat ik op de psychiatrische afdeling mag werken. Eerst zou dat niet zo zjin, maar de manger zag dat daar mijn ervaring lag en hij vroeg of ik dat wilde... NATUURLIJK dat is waar ik goed in ben. Dus ik ben erg benieuwd wat ik allemaal ga mee maken.

Ik probeer jullie op d hoogte te houden, zodra ik er de tijd voor heb.

Dikke kuss

4 opmerkingen:

  1. Hey Mariëlle, wat leuk om te lezen dat je Bij een leuk gast gezin geplaatst bent. Met hoeveel mensen woon je daar nu in huis? Wel jammer dat het nu met de bus moet een niet kan lopen. Wonen ze nu echt langer dan 15 min lopen of is de weg niet zo fijn om te lopen. Dat kan ik me wel voorstellen. Veel plezier bij de psychiatrische afdeling het zal wel heel anders zijn als in Nederland. Misschien kun je nog wat tips geven? Meis succes en geniet er van. Kus kus Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marielle. Heerlijk om je avontuur zo te volgen. Het is dan net of ik om een hoekje met je mee kijk. Dikke kus Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, Een bericht uit het verre land :D Leuk om te lezen. jammer dat je met de bus moet naar het ziekenhuis, maar aan de andere kant is dat altijd wel weer een avontuur om daar de bus te nemen ;)
    Je zult wel shocking dingen gaan zien bij de psychiatrie afdeling. Ze zijn daar iets anders in denkwijze. Have fun! En we horen het graag al je belevenissen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas is internet hier erg zeldzaam, ik had gehoopt dat ik internet op mijn mobiel heb, want daar heb ik drie verhalen voor mijn blog geschreven over mijn gast gezin. We wonen er nu met 5 vrouwen. Gast vrouw met haar dochter van 10, dochter van haar broer an 18 en huishoudster. In drie slaapkamers. En waarschijnlijk komt er nog en vrijwilliger bij! Maar alles staat niet vast, dus 100% nooit zeker.

    BeantwoordenVerwijderen