donderdag 10 april 2014

nog één nacht slapen!

Zo de dag is aangebroken dat ik mijn tas "moet" gaan inpakken.
Gistermiddag al begonnen met mijn rode koffer. Gisteravond na kraambezoek ook begonnen met mijn rode rugtas. Vandaag verder met mijn rugtas inpakken en mijn handbagage. Is nu wel erg dichtbij dat ik naar Tanzania ga. Moet bekennen dat ik het erg spannend vind. Het onbekende tegemoet. Natuurlijk heb ik er onwijs veel zin in. Al zullen sommige niet weten dat ik veranderingen lastig vind om te ondergaan en waar ik nu heen ga is zo onbekend dat ik me ook geen voorstelling van kan maken.

Vind het wel erg fijn dat jullie het leuk vinden om mijn reis te volgen. Daarom ga ik zeker mijn best doen om alles zo goed mogelijk te omschrijven dat jullie het bijna letterlijk zelf mee maken.

Natuurlijk zal ik niet alles noteren ;) hahaha

Bijzondere boodschappen heb ik al in mijn tas gepakt. Het pakketje van Lisa heb ik zo goed mogelijk met plakband ingepakt want die schuurde al met in(proppen)pakken. Dus die is met plakband ook onbekend ingepakt :) hopelijk hoef ik hem er niet uit te halen en kan ik de wiet gewoon mee nemen... Toch onbekende pakjes niet handig mee te nemen, Ga er vanuit dat mijn vrienden alleen lieve boodschappen heb mee gegeven en geen spul om me te ontspannen ;)

Ondertussen staat mijn vriezer te ontdooien. Scheelt toch weer als die leeg staat. en dan rij ik vast heen en weer naar mijn ouders als mijn koffer/reistas is ingepakt zodat ik ook mijn huis verder kan opruimen en schoonmaken. Altijd fijn als je in een opgeruimd huis terug kom.

Oh ja net ook boardingpass uitgeprint dus ben aangemeld dat ik morgen met de vliegtuig mee ga. En eerste pil van Malaria in genomen... En nu maar hopen dat ik ze elke dag in neem! Want pillen innemen vergeet ik zo snel. 

Maar genoeg getreuzeld ik ga weer verder met mijn spullen pakken en huis opruimen... Ik schrijf weer als ik in Tanzania ben!

Lieve vrienden en familie ik wens jullie veel lees plezier en zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat na het lezen van mijn avonturen in Tanzania...

4 opmerkingen:

  1. Jacqueline Bravenboer11 april 2014 om 20:17

    Eindelijk is je grote avontuur begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal ik doen. Leuk dat je mij je blogspot hebt gestuurd. Nu kan ik je volgen. Veel plezier meid. Xxxx Neel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marlaria pillen die ik elke dag moet slikken. Heeft sinds kort een andere naam. Ja eindelijk is mijn avontuur begonnen. En leuk dat je mijn blog ga lezen Neelan, en natuurlijk alle anderen :)

    BeantwoordenVerwijderen