donderdag 17 april 2014

Derde werkdag in het ziekenhuis.

Zal het nu wat korter maken dan gewoonlijk. Deze afdeling gaat rond 14.00 dicht.
Is ook niet erg veel nieuws gebeurd. Alleen dat ik nu twee keer een depot heb gegeven. Best raar om een depot te geven zonder recept en zonder te controleren of de patient de geode medicatie heft om te geven. Ze halen zelf de medicatie op bij de apotheek, en geeft het aan ons, zodat wij het kunnen geven.

Oh ja ook hier is pasen... Dat betekend dat ik pas weer dinsdag in het ziekenhuis ben. Dus ga komende 4 dagen de omgeving verkennen. En misschien vind ik een internetcafe. Maar ga er vanuit dat ik komende 4 dagen niets op mijn blog zal schrijven!

Ik ga nu rond 14.00 naar the Office daar hebben ze wat te vertellen. En gelijk daar achter aan Swahili workshop!

Fijne pasen iedereen!

6 opmerkingen:

  1. jij ook fijne Paasdagen Geniet van de omgeving. Misschien een ritje naar Moshi?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog geen idee hoe ik het helemaal gaat plannen, mijn vrije dagen. Moshi wel gelijk een grote stap als ik in Arusha al verdwaal ;) Kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne pasen hebben ze daar ook chocolade eitjes.
    kuss. Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal wel heel raar zijn dat je iemand een depot geeft zonder dat je eigenlijk precies weet of het klopt. Geef je het in hun arm of been of toch in de bil? Wij wensen je een goede Pasen toe. Misschien kun je eieren voor het gastgezin verstoppen? Zeg je gewoon traditie in Nederland. Chocolade eieren/eitjes zullen wel snel smelten denk ik. Trouwens als je ze heel vroeg verstopt smelten ze nog niet😁. Xxxx Neel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker heel raar om dat te geven aan ze. Heb de beide dames in hun bil gegeven. Haha we hebben hier nog geen chocolade eieren... weinig chocola trouwens. Jullie ook fijne paasdagen. Kuss

      Verwijderen