zaterdag 5 april 2014

1 week

Over één week zit ik gewoon in Tanzania. En dan heb ik mijn gastgezin ook ontmoet. Ben erg nieuwschierig naar ze... Wie het zijn en wat we van elkaar kunnen verwachten. 
Maandag 7 april ga ik samen met mijn moeder even kijken wat voor kleding ik mee zal nemen. Ik wil nog een lange rok kopen en misschien nog een linnen broek. In ieder geval aankomende week word het veel kijken wat ik mee neem, hoe ik mijn tas zal in pakken. Wat ik in mijn handbagage mee zal nemen en natuurlijk wat er absoluut niet mee mag! 


Gister boekje ontvangen die ik gemaakt heb met recente foto's van mijn familie en vrienden die ik mee zal nemen naar Tanzania. Helaas merkte ik dat ik niet erg veel foto's heb van mijn familie en vrienden. Toch heb ik het een en ander kunnen vinden in mijn bestand. Ik vind het namelijk leuk om aan mijn gastgezin te laten zien wie en wat ik thuis heb. En dan heb ik natuurlijk nog wat ik voor mijn verjaardag heb ontvangen die ik daar pas mag uitpakken. Ben erg benieuwd wat mijn vrienden hebben geschreven :) ... Wel knap van mezelf dat ik ze nog niet heb uitgepakt... Al ben ik wel erg nieuwschierig.
En natuurlijk van mijn lieve schatten. Gompie en Winnie. 

ZUCHT bijna!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten