vrijdag 25 april 2014

Vrijdag


Krijg het idee dat we op vrijdagen erg rustige dagen zijn.
Tot nu toe hebben we maar 4 patienten gehad. Zit nu wel nog een patient in de wachtruimte, alleen Mosha is er niet om ze te woord te staan. Ze ging naar het Lab. Volgens mij voor persoonlijk onderzoek. Het er bij gelaten zodat ik mooi op Facebook kan en mijn blog bij werken van mijn dag gister.

 
Zit al de hele dag op facebook :) helaas kan ik hier niet op Wifi. Mis het wel internet op mobile. Ook omdat mijn sms niet altijd aankmen. En niet met iedereen kan kletsn! Was altijd online!! Reageer nu eens niet direct, op berichten ;) hahaha 

Gekleurde krekel foto gister gemaakt! Volgens Elize kan je hem eten. Deze dan wel niet levend, en zonder kop (mochten jullie het willen proberen).



De groene Krekel die probeerde ik te redden. Zat in de badkamer en ik pakte een bakje met een boekje en wilde hem zo naar buiten brengen. Op de bladeren van een plant gezet, en Elize pakt hem op en stak hem in haar mond. Oke!!!! Ik tja hoe zal ik het omschrijven... Niet echt mijn ding!!! Maar goed leven of niet, schijnen lekker te zijn. Moet er niet aan denken!

3 opmerkingen:

  1. Ah borrelhapjes. LoL Nou geef mij maar gewoon een paar nootjes ;)
    Mooie foto trouwens van dat beest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een hele mooie foto! Het is wel afzien nu je niet "dagelijks" Internet hebt! Kun je vast oefenen als je van plan bent echt daar te gaan wonen. Lijkt mij niks een levende krekel op te eten. Bah bah. Geef me dan maar een sprinkhaan of libellen 😂. Beide niet. Elise is je huisgenoot vandaar? Of ook een vrijwilliger?

    BeantwoordenVerwijderen