donderdag 17 april 2014

Home!

Dit zijn aantal fotos van de omgeving van waar ik verblijf. Sommige heb ik stand gemaakt en die kan ik nog niet omdraaien. Geen iede hoe dat heet in het Swahili. Natuurlijk is alles in het Swahili op de blok. :)
 
Heb zometeen 4 dagen om mooie fotos te maken. En zal dinsdag wel kijken of het lukt om ze op de blog te zetten. Zal ze ook gelijk draaien op mijn USB stick als het lukt!!! Anders alleen liggende fotos op de blog :) hahaha Al paar keer elextriciteit uitgevallen vandaag, veel regen gevallen vanmorgen. Hopelijk na pasen zou het minder worden :)

Dus word vervlogd! Echt irritand dat hij automatische mijn woorden verdraaid en dat ik niet kan kijken of ik het goed geschreven heb in het Nederlands... PC lijkt wel een Bordeliner ;) Verdraaid zo mijn woorden!

3 opmerkingen:

  1. Ha ha ik denk dat hij last heeft van chronische hoofdpijn, dit komt omdat hij al die woorden om moet zetten naar het Nederlands. Is dat jou huiskat? Mooie kat hoor! Top ook de foto's op fb. Hoef je als je thuis komt niet meer te laten zien😉😜 Ik zou het leuk vinden om ze wel een keer te zien hoor! Net zoals jij nog onze trouwboeken mag bewonderen. Ik dacht altijd dat ze in het buitenland geen 2 dagen Pasen/Pinksteren/kerstdagen hadden. Hierin Afrika wel, dus.... Ik hoop dat je veel van de omgeving gaat zien en niet te veel verdwaald. Meis succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa moet zeker jou trouwfotos eerst zien voor je de rest van mijn fotos kan zien :) ehm ga er even vanuit dat ik meer fotos ga maken dan dat ik al gedaan heb! Moet ook eerst meer zon komen! Want dan kan ik ze wat leuker maken. Mijn fototoestel heeft nog niets vast gelegd trouwens! Mare komt goed. Word een ander sort fotoboek heb ik me al bedacht. Per gebeurtenis. En per onderdeel. Dus ziekenhuis, gezin, safari, wandeling etc :) Mare ach je lees mijn verhaal al, dus als ik thuis ben, praten we over andere dingen ;) of de dingen die hier niet omschreven zijn :) Komt goed! kuss

    BeantwoordenVerwijderen