zondag 13 april 2014

Tweede dag in het gezin!


Vandaag werd er bij het ontbijt verteld dat we naar d supermarket gaan. De rondleiding in de stad heft ze volgens mij geen puf meer voor. IN de ochtend heb ik het rustig aangedaan. Beetje gelezen. Gelukkig is het een dikboek. Na d luche gaan we (ver na de lunch). Begin van de middag kregen we bezoek van haar schoolvriendin en haar zoon van acht. Ik was met haar dochter memorie dierentuin van Amersfoort aan het spelen. Later kwam Hasan haar zoon erbij en speelde we even met zijn drieen. Al snel kwam ik achter dat hij er niet veel van begreep of hij had geen geduld om te wachten op zijn beurt. Daarna hadden we andere regels voor het spel bedacht. En speelde de kinderen een tijdje zelf met de kaarten. En gingen ze er ook wat wilde mee spelen. In iedergeval vonden ze het spel erg leuk om mee te spelen (bedankt mam, goed idee om dit mee te nemen).

We gingen rond 15.00 lunchen, in het weekend is het altijd vrij laat lunchen begreep ik van Salma. Daarna kregen we allemaal soda te drinken. En nadag Salma gedouchet had gingen we naar de supermarket (18.00) met haar vriendin er bij. De supermarkt is een kleine winkel. Ze hadden er niet erg veel. Wel cola en chips (die niet erg lekker was achteraf), en leek de winkel ook een stuk duurde dan ik verwacht had.  Vanuit de supermarkt gingen we naar haar zus die dichtbij woont. Wel een stukje berg op. Het is heuvelachtig in Arusha, heel anders dan is Moshi. De vader van Marian heb ik nu ook gezien. Ook hier kreeg ik soda. En na 45 min gingen we weer op weg naar huis.

Morgen introductie ziekenhuis. Kreeg van vriendin van Salma te horen dat ze het geen goed ziekenhuis vond. Dus ben zelf benieuwd naar me eigen ervaring. Ach zolang ze in het ziekenhuis een westerlijke wc hebben, is het geen onaardige ziekenhuis... In iedergeval niet voor mij. Echt staand plassen is niets voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten