vrijdag 11 april 2014

tijdelijke slaapkamer

De kamer waar ik nu in slap is waarschijnlijk tijdelijk. Ook hier leef ik met de dag, je weet nooit wanneer er iets veranderd :) Er komt namelijk waarschijnlijk een andere vrijwilligers in het huis. Dus dan zijn we met 6 personen. Maar ja de vraag is wanneer komt ze!!

Gister hoorde ik dat er weinig Nederlanders zijn die in Tanzania vrijwilligerswerk doen. Ze vroegen zich af waarom niet? Tja hoe kan het?? 

Helaas kan ik nog geen fotos op internet zetten, dus blijft het alleen bij tekst. Mijn kamer is functioneel. Er staat twee bedden in, een kledingkast, tafel en 1 stoel.

Zelf heb ik nog niet veel fotos gemaakt omdat ik eerst de omgeving en de familie wil leren kennen.  Wil niet gelijk de tourist uithangen. Kreeg wel te horen omdat ik memorrie ging spelen met haar dochter dat ik er steeds meer inpaste. Das leuk om te horen. Zat ook voor de tv een boek te lezen.  Blijf jammer vinden dat ik geen Swahili spreek... Anders kon ik met ze mee praten. Nu praten ze vaak Swahili met elkaar.

wel saai het weekend, geen contact met vrienden uit Nederland. Ja geef toe, misssss jullie!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten