vrijdag 30 mei 2014

Money and love!

Onderweg van Café naar the office van Project Abroud toch nog leuke dingen mee gemaakt.

Een man op de pikipiki vroeg of ik alsjeblieft mee kon gaan op zijn motor. Voor een kleine vergoeding, en de volgende keer dan de volle mep. Want nu komt het: Hij heeft al de hele dag niets gegeten en had trek. Ongevoelig als ik ben zei ik That's You're problem, not my!! Ohh wat ongevoelig van me! Ja achter deze lieve glimlach kan ik af en toe onaardig zijn. Tijdens het weekend safari viel een dronke man mij lastig, en HAPANA zonder te lachen lukte me even niet. Waarop Emma zei, je moet wat harder worden... Waarop Emma die man even vertelde dat hij op zijn Eigen plek moest zitten en niet andere mensen moest lastig vallen. In het Nederlands. Hij luisterde wel :) hhhahaha!!!

En nog een andere leuke, iemand van de daladala vroeg of ik mee wilde gaan, dit wilde ik niet. Kleine stukjes ga ik gewoon lopen. En ineens vertelde die dat hij van mij hield. Gelukkig vroeg die of ik hem wilde zoenen! Ehm Hapana!!! Ja oke moest lachen... Toch een leuk compliment! Krijg zo veel complimenten van de mannen! Balen voor hen dat ik steeds zeg al getrouwd te zijn en mijn vent thuis bij de kinderen is... Ach soms wissel ik het ook af. Ligt er aan of ik iemand voor lange tijd spreek. Dan zeg ik een vriend te hebben...

En bijna vroeg een zuster om geld. Ze werd tegen gehouden door een nadere zuster. Grappig verstond ongeveer waar ze het over hadden, ondanks dat het in het Swahili was. Ja word er wel iets handiger in ze te begrijpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten