vrijdag 30 mei 2014

Kinderafdeling alweer.

Door de vele regen wat hier afgelopen tijd is gevallen, worden de lakens niet droog. Een probleem want afgelopen dagen kan je dan niet goed bedden verschonen. Sommige kinderen liggen dan zonder laken op bed. Als je dan schone lakens heb moet je opletten waar je die gaat gebruiken. Een kind had geen laken en was nat. Die had van mij voorrang. Ander kind had nog een laken met een vlek. Tja geen urine dus kan je nog een dag mee doen. Moest de laken vast pakken anders was die weg. Echt niet, ik maak hem op en ik bepaal. Jongetje is verschoond en ligt in een schoon op gemaakt bed. Zo veel voordeel mijn ervaring in de psychiatrie. Heerlijk kan veel dingen ook naast me neer leggen. Niet altijd maar meeste wel.
Nog twee weken ziekenhuis en dan twee weken vakantie. Dan gelukkig weer naar huis en iedereen weer zien... Verder was het trouwens een rustige werkdag. Deed me ding en vooral niet te veel, na anderhalve maand kan ik dat redelijk goed. Alhoewel ik alle nachtkastjes schoon gemaakt hebt voor de lakens er eindelijk waren.
Weer naar de prematuur kinderen geweest. Kreeg uitleg over sommige kinderen waar ze last van hebben.
En om 13.00 vond ik het weer genoeg en wilde ik lunchen.
En even op de chat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten