dinsdag 6 mei 2014

Broer van gastfamilie!

Vandaag tijdens het wassen van mijn kleding kwam de oudste broer van S. naar mijn toe. In het begin dacht ik goh wat aardig. Hij wil me beter leren kennen, hij wil me de stad laten zien. Hij vroeg mijn nummer, maar omdat ik mijn kleding aan het wassen ben, heb ik mijn mobiel niet bij me. Mijn mobiel is bijna leeg, en  vanavond bel ik Neelan dus moest die ff opgeladen zijn. Je snap natuurlijk wel waar ik naar toe wil. Hij wilde toch anders contact dan vriendschappelijk! In het begin zei ik nog dat hij me nummer mag krijgen. Maar later toen ik door had wat hij precies bedoelde… Zei ik uiteraard allemaal in het Engels dat ik niet op die manier geïnteresseerd ben. Word steeds beter om duidelijk zijn.  

Zo ging het gesprek al volgt (ongeveer)

Hij:    Ik wil je graag beter leren kennen. Dat we een keer wat afspreken.
Ik:     Ja dat kan. Weet alleen mijn nummer niet uit mijn hoofd dus zal zeggen je weet waar ik woon en kom een keer op bezoek.
Hij:    Je kan aan S vragen om mijn nummer en mij dan bellen?
Ik:     Inmiddels weet ik waar hij naar toe wilde gaan en vertelde hem: Ik zal je niet bellen. Ik weet van mezelf dat ik jou niet zal bellen. Ook al zal ik je nummer hebben.
Hij:    Ik wil je graag  beter leren kennen.
Ik:     Ik ben getrouwd! En laat mijn ring zien!
Hij:    Oh dat geef niet, dat ben ik ook. Waar is je man nu?
Ik:     Mijn man is in Nederland.
Hij:    Oh dat is ver weg. Dat heeft hij niet in de gaten.
Ik:     Ik kan je vertellen wat ik je net ook vertelde is dat ik van mij man houd, en dat er tussen jou en mij niets zal gebeuren.
Hij:    Ik ben safe!
Ik:     Net of ik niet door heb wat hij bedoelt: Wat bedoel je? Je word niet beroofd?
Hij:    Na een tijdje liet hij wat duidelijker merken: Mijn lichaam is schoon, geen rare ziektes!
Ik:     Ik ben niet geïnteresseerd in jou. Ik hou van mij man en wilt niets met jou op die manier te makken hebben. Ik zou nooit intiem met jou zijn, mijn hart ligt bij iemand in Nederland. Dat is dus niet bij jou!

Uiteindelijk is hij weg gelopen, toen ik nog na riep, alleen rafiki (vrienden) zal je in contact met me zijn. Hij liep met zijn staart tussen zijn benen weg. Wel fijn om te weten dat hij schoon is ;)

Je kan je tegen muggen beschermen met lotion en een muskieten net. Maar hoe

bescherm je tegen (Afrikaanse) mannen? Maak ze niet uit of je hart bij iemand anders ligt!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vergelijking van die muggen en mannen Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inmiddels zijn zus verteld. Haar reactie: Oh mannen! Je snap natuurlijk wel dat we elkaar begrijpen. Ik snap ze niet. Geen van allen. Als je iemand leuk vind vecht je er toch voor? Oh ja een patiënt vond me leuk, toen ik zei getrouwd te zijn: ik wil geen getrouwde vrouw. Super. Good luck! Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen