zondag 4 mei 2014

Mount meru hospital!

Waar ik ook kom. Als ik vertel dat ik in dat ziekenhuis werk zie ik aan hun gezichten dat ze het geen fijn ziekenhuis is. Corruptie. Je geef zusters geld voor hopelijk betere zorg... wat ik een keer gezien heb op mijn afdeling.  Hij mocht wel gelijk plaats vinden en hoefde niet op zijn beurt te wachten!  Ben benieuwd hoe erg het is op de nieuwe afdeling!!!
Gister bij de Belgische buren geweest. Ze vierden verjaardag van (naam even kwijt) en ik mocht ook komen. Was een gezellige avond. De gasten en hun werken in een school. Woensdag gaan ze naar een ziekenhuis met een psychiatrische afdeling, nadat ze hoorde wat mijn opleiding is vroegen ze of ik interesse heb om mee te gaan. Ja natuurlijk. Regel wel ff vrij. :-) Ga woensdag dus een ochtend werken en dan naar hun school om vervolgens door te gaan naar het ziekenhuis. Nog ff bekijken hoe laat ik precies weg moet zijn... en dan tegen hun zeggen dat ik alleen een ochtend kom werken. Zo'n andere wereld, met vrij regel, vrijwilliger of niet. Wel fijn en interessant dat dit op mijn pad kom. Ze stelde zelfs aan om op school te komen kijken. Ga ik zeker ook een keer doen. Woow leuke nieuwe ontwikkelingen.
Moest vandaag toch weer ff op wifi. Zou vandaag eigenlijk naar zwembad gaan alleen is het hier koud en regenachtig. Lunchen in restaurant om ff wat te doen. Morgen op nieuwe afdeling. Bibber... ja lieve mensen avontuurlijk en toch eng. Ben toch iemand van het oude vertrouwen en toch wissel ik regelmatig van baan en plan ik bijzondere reizen. Heerlijk die spanning en ook weer eng. Onhandige combinatie ;-) kan ik verklappen.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je die mensen hebt ontmoet en er dit soort mooie dingen uit komen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha nee geen combinatie iets spannende vinden en vaak veranderen. Als Je het ergens echt leuk vindt of je plekje hebt gevonden ga je niet snel meer veranderen. Geloof me maar. Maak er nu handig gebruik van later lukt het misschien niet meer! !

    BeantwoordenVerwijderen