woensdag 14 mei 2014

Hoofdpijn!

Maandag begon het... Hoofdpijn. Echt balen, oke heb ik nog een marzel dat ik ruim een maand geen hoofdpijn heb gehad hier in Tanzania! Maandag met Paracetamol en Ibrufen naar bed. Helaas dinsdag morgen werd ik nog wakker met hoofdpijn en enorme buik pijn. Twijfel geval waar dat vandaan komt, van het eten of omdat ik ongesteld moest worden... Heb namelijk al vaker last van mijn buik ivm het eten. Ben toch naar het werk gegaan. Een omdat ik geen telefoonnummer had om me ziek te melden, en twee wat moet ik de hele dag thuis doen!!! Behalve hele dag op bed liggen met mensen om je heen die je niet begrijpen!
Heb telefoonnummer gister gelijk gevraagd van Joyce en de mijne gegeven! Voor het geval vandaag niet zou gaan.
Gister heb ik eerst nog mijn blog bij gewerkt en ben ik naar een restaurant geweest om te eten. Hoofdpijn zakte iets weg. Ben met de daladala naar huis gegaan en ben daar van 17.00 tot 19.00 op bed gaan liggen. Het hielp een klein beetje. Ik heb klein beetje gegeten, want had geen trek in. Ik vertelde tegen Eliza dat ik geen licht aan wilde hebben en wees naar me hoofd en zij boenke boenke. Daar moest ze erg om lachen en deed dit steeds! Jeslyne kwam bij me aan tafel zitten en zocht iemand om mee te praten. Haar verteld dat ik vandaag last van mijn hoofd hebt en geen behoefde of puf heb om te praten. Ze zei, dan praat ik toch. Waarop reageerde ik heb liever geen gesprek of geluid om me heen. En vroeg haar of Elize aub wilde op houden met mij na doen met mijn hoofdpijn. Ze vroeg nog of het helemaal moest stoppen. waarop ik zei, alleen als ik me niet lekker voel. Gelukkig lieten ze me met rust. Helaas spraken ze verder erg luid met elkaar. Ik ben na het douchen weer terug naar bed gegaan n heb ik geslapen tot 7.00. Helaas was mijn hoofdpijn nog niet weg. En helaas stond de radio van Erik al weer lekker luid! Ze begrijpen niet wat hoofdpijn is denk ik.
Ben vandaag weer naar het werk gegaan. Mijn hoofdpijn is wat minder, helaas de buik krampen erger dan gister! Grrr Wel weer tijd om achter de pc te zitten. Door de regen hebben we weinig patienten! Het giet hier :)

Ook me boek mee genomen naar me werk, om die door te geven aan een Nederlander die hier woont. Zo word die nog goed gebruikt ook. Hij is nu aan het drogen op het werk. Hopelijk vanmiddag geen regen... En anders ff kijken hoe ik hem verder droog over brengt :)

1 opmerking: