zondag 18 mei 2014

Relaxt weekend!

Zo mijn weekend was ontzettend relaxt. Ik ben bij elkaar ontzettend veel geslapen, en veel gedronken. Stond namelijk op internet, Anne mijn lieve Belgische buren hier in Tanzania had het op gezocht dat ik veel moest rusten en drinken. Dat heb ik dus ook gedaan. Ik mocht nu toegeven aan mijn moeheid. Dit heb ik daarvoor niet gedaan. Ik heb zaterdag bijna 20 uur geslapen en zondag 15 uur geslapen. Zondag ben ik iets vaker mijn bed uit gekomen omdat ik weer wilde opbouwen om maandag weer te gaan werken. Niet om het werken, maar kon daarna weer naar cafe om weer lekker te eten en op wifi te gaan.

Ik mocht van mezelf vorige week zaterdag het pakje van Lisa openen. Gewoon omdat ik nog maar vier weken vrijwilliger werk doe en een vaste verblijf plaats heb. Uiteindelijk heb ik het pakje van Lisa zondag open gemaakt. En na mijn ervaringen in het ziekenhuis en de uitlsag heb ik dat ook zeker verdiend. Wat een lieve knuffelbeer en lieve woorden, dankje Lisa. Jeslyne vroeg hoe de Hond heette. Ze ziet het ook gelijk liggen he. Waarop ik zei, het is een beer en ze heet Lisa J hahaha Beiden eigenwijs en toch ontzettend lief J HAHAHA. Lisa de tijd dat ik terug kom schiet op, waardoor we weer samen kunnen praten over onze volgende reis praten ;) Film kijken en samen rennen! 

Vrijdag/Zaterdag er op mag ik weer iets openen. Want vind het namelijk leuk als het in mijn kamer hangt. Fotos van Neelan, Lisa en mijn ouders staan nu in mijn kamer. Met al mijn kaarten die ik inmiddels gehad hebt.

Want had er nog eens 5 gehad afgelopen vrijdag! Asante Sana (heel erg bedankt) Marloes, Suzanne, Greet, Nico, Lisa en André.

1 opmerking:

  1. Jeetje, de tijd vliegt voorbij. Nog maar 4 weken vrijwilligerswerk en dan 2 weken vakantie. Ene kant heerlijk dat het zo voorbij vliegt, aan de andere kant denk ik dat je gevoel straks zal zijn dat je eigenlijk tijd te kort bent gekomen. Maar als deze avonturen voorbij zijn dan is het tijd voor de volgende avontuur om naar toe te leven en te beleven :D Ik kijk uit naar onze babbels over de volgende avonturen, naar het samen sporten en wandelen. Het samen horrorfilms kijken. Maar allereerst vooral om je verhalen te horen van dit avontuur, wat je nu beleefd. Ondanks dat je blogt denk ik dat je nog vele avonturen te vertellen hebt als je thuis komt. :)
    *dikke virtuele knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen