zondag 1 juni 2014

Moshi

Zaterdag een dagje naar Moshi geweest. Kilimanjaro was super mooi. De top was mooi te zien. Lisa en ik hebben die geklommen. Meid als ik de Kilimanjaro zie denk ik aan jou!!! Nog naar het winkeltje geweest maar helaas geen mooie maskers of grote nijlpaard. Misschien een baby nijlpaard mee smokkelen! Emma nodige nog lokale vriend uit. Mijn spot van kili wist hij niet. Grappig dat ik hem dat heb laten zien. Tijdens het eten kwam Nur nog ff langs om ff te kletsen. Verder geen bekende ontmoet.
We dachten er nog te slapen maar eind van de middag toch terug naar huis. Met de bus weer terug en onderweg mooie foto van the Kilimanjaro en Mount Meru. En foto van de bus, inmiddels stuk leger. Kunnen veeeeel mensen mee. Stapelen!!
I
n de avond gaan drinken en daarna naar een discotheek. Met twee studenten van Fredinand zijn filmopleiding waar hij vrijwilligerswerk doet. Was ff inkomen na twee biertjes als blanken te gedanst. Komen niet veel blanken volgens mij.
Zondag weer vroeg op om naar the Hotsprings. Dat is een natuurlijk buiten zwembad. Met een gehuurde daladala en twee lokale man en 8 vrijwilligers er naar toe. Door de vele regen van de afgelopen tijd moesten we een andere weg nemen. Vandaag heerlijk warm weer. Even verdwaald, gelukkig door de lokale bevolking toch gevonden. De terugweg deden ze anders, kortere route. Was ook zo, wel vaak vragen hoe te rijden. Hier vragen zelfs de mannen de weg. ;-) gezwomen en gedoken. Rond 15.00 weer terug en rond 17.00 onze lunch in bekende fifi's met wifi :-D.
Geslaagd weekend!
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Weer mooie foto's gezien fijn dat je geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die foto met de zon en de zonnebloemen op de voorgrond subtiel. Mooie shot!
    En die daar boven, zo helder!! Wauwie :D Hij blijft impressive he zo hoog... Maar we hebben 'm mooi wel beklommen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was een geluk schot :) zat in de bus toen ik hem maakte. Andere fotos gemaakt maar die staan op mijn gewone toestel niet op mijn mobile. Vandaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen heb je een leuke tijd. Nog ff en je bent weer thuis en een ervaring rijker.... En op naar Nepal.....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de tijd gaat nu zeker erg snel. Nog twee weken ziekenhuis en dan twee weken genieten. En dan Idd op naar volgend avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen