zondag 8 juni 2014

Fifi's! !!

Nu mijn favoriete tent! Ik kom hier elke dag om te drinken en /of om wat te eten. Stukken beter dan thuis.
Uiteraard een belangrijk punt om niet te vergeten je heb hier gratis wifi. Altijd fijn om je blog bij te werken als ik niet op me werk ben.  Typt trouwens ook en stuk gemakkelijk op mijn kleine toetsenbord en hier word je niet gestoord en mijn telefoon veranderd mijn teksten niet.  Allemaal voordelen. En hier komen meer vrienden... zoals gister zat ik er ineens met zes man! Vandaag rond 13.00 komt een vriendin langs gezellig eten en nog ff kijkens wat we meer kunnen doen...

Voor ik hier vandaag kwam nog langs de supermarkt voor chips en muskiete lotion. Die van mij is al weer bijna op. En voor safari wel handig nieuwe te hebben. En deze chips is echt lekker. Die heb je niet overal. Gister bij de buren gegeten en dacht die wil ik ook. En die heb ik nu dus ook... nog uurtje en dan komt me vriendin!!!

Blijkt later dat ze er as een uur zat. Afzondeijk op de wifi. Daarna samen gaan lunchen in de pizzeria waar je moet betalen voor de wifi. Nu was gezellig kletsen elkaar leren kennen. Ze gaat ook mee op safari. Zeis de enige die Engels spreek. Na lunchen zijn we naar de Arusha hotel geweest voor nog meer wifi. Je moet wat als je vrij bent en thuis is het stil en weinig te doen!

2 opmerkingen:

  1. Heelaantrekkelik allemaalgratisopwifi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijke. .. nu ook weer. En vast bodem leggen voor avond maal.... gister alleen stukje kip en watermeloen gegeten... ehm dat andere bonen met gefruteerd banen niet! 1 juli kippen vleugels met normale patat! Jummie!!!

    BeantwoordenVerwijderen