woensdag 4 juni 2014

Voetbal en handbal.

Vandaag naar de school.van Emma gegaan om te kijken naar voetbal en handbal. Twee scholen tegen elkaar. Mix teams omdatnde andere school privé school is en dus rijker zijn dan de school waar Emma bij werkt. Zo leren ze samenspelen. Om naar die school te gaan was wel een onderneming. Ik moest nu met een andere daladala een rode en moest uitstappen bij Moshono en stukje lopen. Uiteraard liep ik verkeerd. Gelukkig zijn de meesten hier erg vriendelijk en liep er eentje helemaal mee. Ook met hem liep ik verkeerd, we liepen naar een andere school. Ik wist dat we verkeerd liepen maar de goede weg wist ik dan wel niet tot ik een bekende punt vond en de weg weer wist. Eerder via een andere kant gekomen. Vanuit mijn home is het 25min lopen alleen kwam ik nu van de stad. En dat was weer van de hele andere kant. Ik was er mooi op tijd en zag Emma en de andere nog volleyballen en basketballen. Heb zelf nog even mee gedaan. Al was dit heel anders. Ze kende volleybal nog maar net. Rondn15.15 gingen we op pad naar de andere school. Was 10min looen met 75 kinderen als het niet meer is. Daar aangekomen kwamen we op een keurige school aan. Die kindjes zagen er netjes en verzorgd uit. Anders dan de kinderen van Emma's school. Kapote kleding, ringwormen!
Handbal ben ik voornamelijk geweest. Leuk om te zien hoe de gemixte team samen speelde. Actief en leuk om te zien. Voetbal ben ik alleen ff geweest om een foto te maken. Leuke middag blij dat ik geweest ben.

Vanavond ga ik uiteten. Afscheid etentje van aantal vrijwilligers. Gezellig heerlijk leventje hier. Ondanks zonder jullie :'(  ;-)-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten