woensdag 11 juni 2014

Laatste werk woensdag!

Vandaag gelukkig de laatste dossiers gedaan. Aantal hoefde we niet te doen. Al was ik het na 12.00 zat. Gelukkig om 13.15 klaar... zodat ik morgen gewoon afscheid kan nemen zonder te stressen! Laatste stukje wilde Alex schrijven... kon dat moeilijk los laten. Ze schreef slordiger dan mij. Zucht! Controle freak.. I know!!! :O Ik weet ook wel dat ik na volgende week niets te zeggen heb. Vandaag nog wel. Hihi.
Vertelde tegen de directeur dat morgen mijn laatste dag is. En ik mocht in zijn boekje schrijven. Mijn naam en email adres. Sta ik toch nog in iemands boekje van Tanzania..de rest heb ik afgehouden vandaag vroeg er nog een meisje mijn email adres, ik vertelde haar dat ik die echt niet kan geven, ik blijf anders met iedereen mailen die er om vragen.. Alleen email adressen van andere vrijwilligerd of collega's of nieuwe vrienden. Joyce gaf me haar email adres. Om in contact te blijven wilde ze.. zei eerder de week nog tegen haar bel me maar als je computers heb dan kom ik langs om de dossiers in te voeren... nu ze me adres heb is de kans groter dat ze het echt doet! Lieve schatten dan is het voor een kortere tijd, als ze.er.om vraagt natuurlijk (benieuwd of we contact onderhouden)!
Vandaag Catherine nog even gezien. Ze was samen met Grace in Zanzibar! En we gaan elkaar opzoeken... hun komen naar Nederland en ik naar USA. Grace klimt trouwens vandaag de Kilimanjaro met haar vader. En Catherine blijft nog twee weken op de bevallingen afdeling.
Vandaag eigenlijk een workshop. Ben met een groepje naar toe gelopen om bij te kletsen,  daarna weer terug gelopen. Kan mijn laatste twee dagen in Arusha toch niet verspillen. Vrijdag en het weekend geen internet. Nu nog ff bloggen en chatten! En natuurlijk de heerlijke
chicken burger met friet en cola niet vergeten. Sport en lijn wel weer in Nederland!  ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten