vrijdag 6 juni 2014

Vakantie planning

★★★Jullie zijn vast benieuwd wat ik ga doen tijdens mijn vakantie:★★★

Ik ga 14, 15,16, 17 juni op safari naar serengeta en ngorongoro. 

17 op 18 juni slaap ik nog een nachtje bij  Salma.

18de vertrekken we met de bus richting Moshi naar het noorde Lushoto. Daar blijven we waarschijnlijk twee dagen. Om omgeving te bewonderen.

Daarna gaan we verder met de bus naar Tanga.

We genieten van de kust daar, relax dagje. Informatie inwinnen of er een boot naar Pemba (eiland boven Zanzibar) gaat, schijnt leuker te zijn dan Zanzibar. Vanuit daar de boot naar Zanzibar.

De eilanden bezoek ligt nog niet vast. We zien het als we er zijn. Anders blijven we op land en vlak bij Dar es Salaam is nog een mooie omgeving. Afwachten nog.

Wat wel vast ligt is dat we 30 juni terug vliegen van Dar es Salaam naar Kilimanjaro airport.  En na vijf uur vlieg ik met KLM naar Amsterdam via Dar es Salaam ;-)

3 opmerkingen: