maandag 9 juni 2014

Laatse dag op kinderafdeling!

Voor ik naar de kinderafdeling zou gaan vroeg Mosha vrijdag of ik via hun kon gaan. Want Joyce had iets voor mij... ik kwam daar en wat had ze voor mij een foto waarbij ik de hand van de president schudde.  Echt helemaal geweldig!!!

Oke oke moet bekennen nu het mijn laatste week is zal ik het hier zeker missen. Natuurlijk wil ik graag naar huis en jullie allemaal weer zien. Jullie allemaal... al heb ik hier de laatste tijd erg naar mijn zin gehad! Ik heb hun vertrouwen gewonnen en ze zijn onwijs blij met mijn aanwezigheid.  Duurde even maar nu kan ik eigenlijk niet meer weg...
Het zal zeker weer wennen zijn als ik in Nederland ben. Al kijk ik onwijs uit naar mijn wasmachiene en mijn douche!!! Aub water niet afsluiten en wasmachine niet verkopen... ik kan niet zonder ze!

Meer naar jullie dan naar andere dingen die ik daar heb. Contact met jullie heb ik gemist mijn tv en pc niet echt. Tablet om dagboek bij te houden verder niet veel mee gedaan. Zal vast weer snel gewend zijn aan me spullen om me heen!

Op de kinderafdeling was het erg rustig. Bedden verschoond en verder weinig gedaan. Beetje papier werk en natuurlijk naar de baby afdeling geweest. Baby Maria was ziek Infectie en fever. Niet vast gehouden wel foto gemaakt. Al zijn de zusters daar niet blij mee. Ach je moet was aan je familie laten zien.

Binnen kort worden dat andere foto's namelijk van nijlpaarden en leeuwen en andere dieren. Vandaag rekenmachine en perforator gekocht. Was moeilijk vragen als je het engels woord niet ken. Punch weet ik nu... na veel non verbalen probeersels. Tot ik er een in de winkel zag!!!  en wees: that -->

Ja nog drie!

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten