dinsdag 10 juni 2014

Dinsdag alweer!

Vandaag voor het eerst in een rok naar het werk geweest. Gelijk complimenten dat ik er anders en leuk uit ziet. Twee maanden altijd met mijn spijkerbroek gekomen. Tja deze week draag ik kleding die ik tijdens mijn safari niet mee kan nemen of mee wil nemen. Witte shirts is onhandig dus vandaag en morgen me rok met witte shirts. Dan vuil in de tas voor mijn wasmachiene...
Goed nieuws vandaag stromend watter uit de kranen... Woow na drie weken beloven vanmorgen daadwerkelijk stromend water. Zouden ze begrijpen dat je minimaal 30min het water moet laten lopen voor de salmonella in het water? Nog geen warm water maar je handen tegelijk onderwater om te wassen... en wc door trekken zonder water in te gooien... als ik maar niet te veel verwend word. Geen idee hoe het tijdens mijn vakantie is!
Vandaag de hele ochtend papier werk gedaan. Zielige Alex die hielp mij mee. Na 13.30 waren we het zat en zijn we gestopt... morgen weer verder hopelijk krijg ik het klaar! Ik weet dat hun niet verder zullen gaan. Oef nu nog verantwoordelijkheid gevoel in mijn laatst week...
In de stad twee mensen uit Zwede leren kennen. Ze wilde pinnen maar lukte haar niet. Gelukkig kon ik haar helpen.  Waren sinds paar dagen in Arusha.  Ook gelijk veiligheid uit gelegd en dat je na 18:00 , niet als blanke buiten mag lopen.  Al voor 5min lopen taxi nemen. En verteld waar er gratis wifi is, supermarkt etc. Tja kon niet laten... altijd fijn als iemand je in kort uitleg geef. Oh ja en nog nr van safari man gegeven.
En nu net vast voor gegeten voor vanavond. Gisteravond at ik beetje kip met watermeloen. Andere spul liet ik staan. Dus driedubbele functie hier zitten... cola, wifi en voorbereiding diner. Hahaha

2 opmerkingen:

  1. Het aftellen in volle gang. Nog 3keer w en dan v

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten nu het nog kan. Ben benieuwd naar je verhalen! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen