woensdag 18 juni 2014

Tenten jacht

Gelukkig hebben we even een relax dag ingepland om naar spullen en krachtvoer (lees koekjes en creakers) mee te nemen. Ook gelijk een grotere usb-stick gekocht. Mijn usb-sticks zijn al vol en vind handig om foto's op verschillende plekken te hebben. Aan verschillende mensen gevraagd waar de camping winkel is. Vraag het voornamelijk aan mensen die ergens werken. Niet aan voorbijgangers. Die willen nog wel eens mee lopen en raak je moeilijker kwijt... en hun tekenen het voor me uit omdat ze daar pen en papier hebben. Eerste tekening kwam ik in een andere winkel die een duidelijkere beschreving had dan de ander. Die tekende ook gelijk twee tekeningen. Eentje bij shoprite (duurdere en verder weg) de andere waar ik altijd al loop... dus nog ff verder zoeken!!!
Nog niet gevonden. Dacht eerst lunch en wi-Fi en dan met volle maag verder kijken...

Wordt vervolgd!!!!

Oke twee uur later nog niet gevonden maar weet nu na een dubbel tjeck dat het een stuk verder is. Had een heel stuk gelopen maar ben weer terug gelopen omdat het een stuk uit de stad is. Emma en Maarten smsde ook dat ze richting stad kwamen... 
Hun hadden een andere winkel gevonden die tweedehands tenten verkocht. Hun hadden onderhandeld rond de 50$. Ik en Maarten gingen terug naar de vage winkel en kochten met moeite de tent. Maarten deed veel moeite en gelukt voor 42$. Dat scheelt weer koste onderweg voor te slapen. Uitdaging voor mij met slapen op een deken ipv matje. Daar wilde hij weer geld uit halen. Dus nu op een deken. Moet lukken. Na 1juli weer in een normaal bed... morgen vroeg vertrekken naar Moshi, vanuit Moshi bus naar Lushoto!! Vakantie deel twee!

1 opmerking:

  1. Prachtige foto's! Ik ben er niet op je welkomsfeestje. Helaas nachtdienst. Raincheck voor je foto's zien?

    BeantwoordenVerwijderen