vrijdag 6 juni 2014

Vrijdag op MHC...

Vandaag niet op de kinderafdeling maar op mijn vertrouwde eigen menthel healt departement geweest. Dinsdag vroeg Joyce of ik een idee had voor de administratie en of ik wilde helpen. Mujn reactie was natuurlijk wil ik dat. Dan zeg ik vrijdag mijn andere afdeling af en ga je helpen.
Donderdag verteld dat ik een dag oversla en dat ik nodig ben op me andere afdeling.

Vandaag samen met Alex begonnen aan de administratie. Namen, adres, geboortedatum,  diagnise en dossier nummer in een boek geschreven... oef wat een werk. Mijn reactie was nog wel owee als je dit in 2015 niet ga gebruiken... :-)

Nog een klein uurtje bij de kleintjes geweest. Had er eentje vast die kreeg ontlasting... zonder luier!! Nee had ze met voorbedachte rade vast ;-)

AS maandag ga ik nog mijn laatste dienst daar werken, die wil ik niet afzeggen. Mosha vroeg wel of ik even langs wilde komen omdat Joyce wat voor mij had. Ehm oke. Eerst dacht ik alles goed met haar maar bleek dus dat ze wat voor me had.  

Schiet nu snel op. Nog een week al weer...

2 opmerkingen:

  1. Echt handwerk en dat voor een digichigk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja knap he. Alles met de hand. Volgend jaar zeggen ze hopelijk een pc te hebben. Ik zei nog bel me kom ik jullie helpen.

    BeantwoordenVerwijderen