woensdag 19 februari 2014

Werkschoenen! Run kleding! Internationaal rijbewijs!

Zowel op mijn werk in Nederland als mijn toekomstwerk in Tanzania ga ik niet op mijn sandalen werken. Alhoewel het verleidelijk klink heb ik vandaag opzoek gegaan naar goede schoenen die ik zowel in Nederland als in Tanzania kan gaan gebruiken. Morgen nacht ga ik ze vast beginnen met inlopen! 




Was vandaag zo goed bezig, dat ik ook gelijk een internationaal rijbewijs heb geregeld bij ANWB! Was verbaasd dat ze A ook accepteerde. Ik verbaasd als ik was, mag ik daar ook motor rijden. Ehm ja mevrouw staat op uw rijbewijs... Zo cool dacht ik, ga echt een keer motor rijden daar in Tanzania. Moet toch lukken in die 81 dagen dat ik daar ben! 



En ook nog Run kleding , aangezien mijn sportschool dit jaar failliet is gegaan, moet ik toch iets aan sport doen. Ik wil namelijk ook sporten als ik in Tanzania ben, gelukkig kan je overal rennen. Nu even oefenen hoe het is om buiten te rennen, deed hiervoor altijd op de loopband... En nu ga ik dus buiten rennen. Vanmorgen gerend samen met mijn vriendin. Volgende week gaan we weer rennen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten