zondag 2 februari 2014

Eerste bericht via mijn tablet op de blog!

Even kijken hoe het is om via een tablet berichten op mijn blog te zetten. Zodat jullie lezers mijn avontuur kunnen volgen. Dus lieve Alexander, Greet, Nico, Lisa en andere :) veel lees plezier alvast :) Zal proberen om zoveel mogelijk te schrijven wat ik mee maak tijdens mijn trip in Tanzania!  

Zou leek zijn als jullie ook bericht achter laat na het lezen er van :) jaja niet alleen voor mij werk maar ook leuk om wat terug te lezen wat jullie schrijven :)

2 opmerkingen:

  1. Het werkt :D Leuk dat je dat met de tablet gaat doen. Lekker licht ding om mee te nemen. Hoop dat je ergens makkelijk een nternetconnnectie hebt daaro.
    Ik kijk er naar uit om je verhalen te lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, natuurlijk kan je me verhaal volgen. En naderhand weer een boek van maken :) voor als ik later dementerend ben, kan ik nog wat nalezen :) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen