woensdag 5 februari 2014

Ohh bijna!!!!

Het schiet al aardig op, nog even en ik mag naar Tanzania. 
Vandaag weer wat spulletjes gekocht voor mijn reis er naar toe... 

Was bij Etos in de binnenstad, ze hadden cursus, dus een winkel vol met personeel!!! Liep zelfs personeelslid mee in de winkel. Ze hielp me met producten. Wat ik nog moest hebben en wat ik het beste mee kan nemen. Door haar toch handige dingen gekocht. 


Zoals: 
handwas, zonnebrandcrème voor de hele dag, 
toiletdoekjes, deo, goedkopere DEET.... 


Weer een nuttige dag!

2 opmerkingen:

  1. Ja stond op de lijst wat ze adviseren :) Zelfs een paraplu! dat ik die moest mee nemen. Tja misschien zit ik bij mensen die geen schoenen binnen aan heeft. Kan ik deze slippers aan doen! Onwijs veel zin in!!!

    BeantwoordenVerwijderen