zaterdag 15 maart 2014

KLM Vlucht

Aangezien ik nu thuis zit en beetje verveel!!! 

Zat ik op mijn KLM site te kijken, of ik iets terug kan vinden van mijn vlucht!!! 

Dacht grappig ga mijn boekingscode in vullen en kijken wat er naar voren komt... 

Wat!!! mijn vlucht gecanceld???  
Bekijk uw nieuw vlucht

We hebben gecontroleerd op welk andere vluchten stoelen beschikbaar zijn en hebben een stoep voor u vrijgehouden! (das wel lief, dat ik toch mag zitten tijdens deze vlucht)

Oude vlucht:
PW0763 van Kilimanjaro (JRO) naar Dar es Salaam (DAR)
vertrek ma 30 juni 2014, 16:15

Waarop ik nu weer denk, oké dat is mijn vlucht terug... Niet erg als die gecanceld word... Dan blijf ik er toch gewoon! Eventueel liften naar Dar es Salaam voor mijn vlucht naar Amsterdam!!! 

Nieuwe vlucht :)
PWO0433 van kilimanjaro (JRO) naar Dar es Salaam (DAR)
vertrek ma 30 juni 20.55

 Ik kom dan 22:20 in Dar es Salaam aan. En heb dan 35 min overstap. ipv 4 uur :) Dus eigenlijk blijf ik iets langer in Moshi / Arusha!!!

Ik dacht, ik ga ook maar even naar KLM mailen. Gewoon even vragen of ik het goed gezien heb, dat mijn vlucht veranderd is. En of ik nog een nieuwe e-ticket krijg. En trouwens die e-ticket die ik nu heb, twijfel of dat hem is waarmee ik gewoon kan vliegen. Waar is toch de tickets die je vroeger had om te vliegen? Dus even wachten op de reactie van KLM. Oh ja zei ook nog wel iets van terug hoeft niet echt als het niet mogelijk is :) hahaha


Jaja krijg nu wel zenuwen!!! Over vier weken ben in daar! 


TANZANIA!!!


Mail terug gehad, klopt inderdaad mijn terugreis is veranderd. Krijg een nieuw E-ticket opgestuurd!!!

2 opmerkingen:

  1. Heb je nu ook dezelfde stoel als in de vorige vlucht, nummer 48 als ik me goed herinner?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. G35 heb ik. Volgens mij wel... Tenminste wel de vlucht van Dar Es Salaam naar Amsterdam, en ga er vanuit dat het van Kilimanjaro naar Dar ook wel zo zal zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen