donderdag 20 maart 2014

drie weken!!!

Ik vind het onwijs spannend want over drie weken ga ik naar Tanzania. Over drie weken al!!!! Woow wat gaat de tijd nu snel, vorige jaar kruipte het langzaam voorbij... Veel voor aan de kant heb gezet, wat dan nu bijna werkelijkheid! 

Vandaag nog even een reiswekker gekocht, moet toch ongeveer rond 8 uur op het werk verschijnen! Staat echt ongeveer 8 uur. Hier in Nederland is het liefst er voor dan er na! :)  

Wilde zo graag jarig zijn, niet om jarig te zijn, maar dan weet ik dat ik bijna weg ga... En nu ben ik van het weekend dus jarig. Nu komen een aantal vrienden van mij langs, na mijn reis word het groter gevierd. Alleen nu een aantal vrienden die dichtbij me staan. Die ik nog ff wil zien voor ik naar Tanzania ga :) dus echt super drie weken komen er aan. En tussen door uiteraard werken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten