vrijdag 3 januari 2014

Volgend jaar is nu Dit jaar!

Donderdag zei ik dat ik volgend jaar twee en een halve maand weg ging. Alleen het is niet volgend jaar. Het is dit jaar al weer. Over 98 dagen / 14 weken is dat ongeveer dan ga ik er naar toe. Het komt steeds dichterbij.

Vandaag een buitenlands adapter gekocht voor als ik dingen wil opladen in het buitenland. Een cijferslot om mijn koffer op slot te doen, en een knijpkat (mocht ik licht nodig hebben maar geen batterijen of stroom hebben)! 

Het komt nu wel dichterbij. 

Volgende week ga ik naar de GGD informatie inwinnen wat voor vaccinaties ect. Misschien kunnen ze mij ook wel informatie geven wat voor EHBO kit ik het beste kan mee nemen. Informatie over malaria pillen, welke ik het beste kan nemen, of misschien wel geen, maar zo te lezen op internet zullen ze me dat niet aanbieden! Zucht!!! Voldoende vragen zoals je nu al kan zien.


En dan nog natuurlijk een werkvisum regelen. Wil ook een internationaal rijbewijs, toch voor de zekerheid dat ik er kan rijden, hoef het niet te doen natuurlijk maar je weet maar nooit!

Zal eens alles op een rij zetten, wat ik nog moet doen, en wat ik nog moet gaan kopen. Nu heb ik Lisa niet die het zo goed voorbereid :) hahaha 



2 opmerkingen:

  1. Hey, lekker bezig met de voorbereiding. EHBO kit komt goed (met naalden ;) ), is in orde, hoef je niet meer achteraan.
    Werkvisum.. Oef, je moet ook overal aan denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Super dank je wel :) Ja je moet inderdaad overal aan denken. Mare werkvisum word daar pas aangevraagd. Kost meer dan als ik gewoon in NL zou werken. Oke oke, de ervaring en dat ik daar ruim twee maanden zit, is het mij allemaal meer dan waard!!! ZUCHT... Nog even wachten!! Tot het eindelijk zo ver is!

    BeantwoordenVerwijderen